Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Όλα πάλι από την αρχή

Άλλη μια δοκιμασία αρχίζει και ανατρέπει να πάντα στη ζωή μου .Όλα πάλι από την αρχή....σπίτι ...δουλειά...μέρος....παρέες....καθημερινότα.
Ψάχνω την δυναμη μέσα μου για να τα αντέξω όλα αυτά και κυρίως να είμαι και να περνάω κάλα.
Είναι όμως τόσο δύσκολο όταν τα κάνεις όλα αύτα μόνος σου.Αντιμετωπίζεις τα πάντα μόνος σου και μέσω τηλεφώνου είναι τόσο δύσκολα τα μοιραστείς.
Θέλω να είμαι καλά.....
Θέλω να πάνε όλα κάλα...
Θέλω να βρω μέσα μου την δύναμη....
Θέλω θετική ενέργεια από τους άλλους...
Θέλω αγάπη από τους άλλους....

10 σχόλια:

  1. Εύχομαι κάθε καλό σε οτι καινούριο ξεκινάς,μην φοβάσαι όλα θα πάνε καλά!!!!Θετική σκέψη και όλα θα έρθουν σε εσένα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Se eyxaristo para poli Selehna mou!!Prospatho oso mporo na eimai aisiodo3i.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. tough situation sweety .... Και σιγουρα οταν εισαι μονος ειναι ακομη πιο δυσκολο !! Να χεις πιστη στον ευατο σου και δεν μπορει, ολα θα πανε καλα :) Ευχομαι οτι καλυτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ola einai mia dokimasia gia na katalaboume poso dunatoi eimaste kai meta otan perasoun ta duskola na ektimame ta eukola perissotero !
    eisai daskala e?
    egw nhpiagwgos toulaxiston esu psaxneis gia spiti kai tha dulepseis egw 6 xronia ki akoma oute anaplhrwtria gia na dume fetos ti tha ginei !
    ugeia panw apo ola !
    kalh dunamh , na xamogelas !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Heey sweety <3
    I love love love your blog and i follow you now. Can you follow me back? OMG, that was so fucking gooood <3 Please!

    Love you,
    Ayse

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ola apo tin arxi loipon!den einai kai kako!nea ksekinimata an kai i monaksia einai panta duskoli!!
    agapi tin exeis pantws!oloi exoume kapoion na mas agapaei akoma kai an de to kseroume!!!
    kalo upoloipo!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκια μου
    περνα να δεις που σε εχω καλεσει σε παιχνιδακι! φιλακια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εχεις πολύ δυναμη μέσα σου και ας μην το ξέρεις ακόμα!Κάνε θετικές σκέψεις, όλοι περνάμε δυσκολίες, θα περάσει και αυτή η φάση!

    Σάντυ
    www.shaktiyoga-trikala.blogspot.com
    γραψου και συ στο μπλογκ μου αν θέλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξη αυτή είναι μια παλιά ανάρτηση αλλά εμένα με ενθουσίασε και γι'αυτό συνέχισα να βολτάρω στον ιστότοπο σου! Γι'αυτό έγινα κι αναγνώστρια και σε ευχαριστώ για το ότι κι εσύ μας επισκέφθηκες.Θα ήθελα να συνεχίσεις να γράφεις....δεν ξέρω τι έγινε και σταμάτησες...όμως έχεις ωραία γραφή μια γλώσσα ιδιαίτερη και μια τόλμη!!...θα περιμένω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

bloom