Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Σελιδοδείκτης!!!



Αγόρασα αυτόν το σελιδοδείκτη χθες από ένα τέλειο μαγαζί με χειροποίητα πράγματα δίπλα στο σπίτι μου!Ώρα είναι λοιπόν να βρω και ένα βιβλίο να διαβάσω. Το βιβλίο είναι παρέα, ταξίδι, μάθηση συντροφιά, γνώση.Δεν έχω όμως πάντα όρεξη να διαβάσω....το χειμώνα δεν διάβασα κανένα βιβλίο.Μου φαίνονταν όλα βαριά,κάνανε τα μάτια μου να κλείνουν, δεν είχα όρεξη.Τώρα όμως πιστευώ ότι θα είναι η καλύτερη παρέα στην παραλία και στα πλοία!
Έχετε κάποιο να μου προτείνετε???

4 σχόλια:

  1. καλημέρα! Δες το Κέιτ Μόρτον, Σαν Παραμύθι. Λίγο βαρύ (κυριολεκτικά) για την ξαπλώστρα, αλλά πραγματικά δε θα καταλάβεις πώς πέρασε το ταξίδι και δε θα θέλεις να τελειώσει :) Τώρα βγήκε και το επόμενό της, αλλά προτείνω το πρώτο, είναι καλύτερο κατά τη γνώμη μου.

    Καλή ανάγνωση!
    Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφος ο σελιδοδείκτης, λατρεύω τα χειροποίητα αντικείμενα! Αν θέλεις κάτι ανάλαφρο διάβασε "το σπίτι των πνευμάτων" της Ιζαμπέλ Αλιέντε ή "Το ημερολόγιο του Αδάμ και της Εύας" του Μαρκ Τουέην. Καλό διάβασμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

bloom