Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Dream bed




Από τη μέρα που γύρισα στο πατρικό μου είμαι τόσο κουρασμένη που μπορώ να πω πως κοιμάμαι αρκετές ώρες.Σαν το κρεβάτι μας δεν έχει, πιστεύω πως μόνο σε αυτό ξεκουράζομαι πραγματικά και νιώθω θαλπορή. Θα το άλλαζα όμως για λίγες μέρες με ένα από τα παραπάνω κρεβάτια!!! Ποιά είναι η σχέση μας με τον ύπνο; Εγώ θέλω τουλάχιστον 7-8 ώρες για να πω πως μπορώ να λειτουργήσω κανονικά.
Κάποιοι λένε πως ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός αλλά εγώ πιστεύω πως είναι και ο ύπνος.Με την προϋπόθεση βέβαια πως κοιμάσαι με τη συνείδησή σου ήσυχη.

6 σχόλια:

  1. Θα σωμφωνήσω απόλυτα με τον ύπνο. Κάποτε που ο φίλος μου έφυγε για σπουδές στο εξωτερικό είχα κοιμηθεί 2 μέρες συνεχόμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :)
    opos mou eipe kai o aderfos mous to strato koimontan oso perissotero mporouse gia na perasoun grigora oi meres.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. teleia ta krebatakia ! kai ontws o ypnos einai giatros... egw koimamai panta otan exw kata8lipsi! mporw na perasw olh th mera sto krebati kai na mh doulepsw ka8olou.. pathetic :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. live and love, ένα βραβείο για σένα με αγάπη, έλα να το πάρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. i love the second one! :)
    thanks for your lovely comment btw! :)
    page

    ΑπάντησηΔιαγραφή

bloom